[NUUG kart] RE: N50 import av skogsområder i Hedmark.

Wiklund Johan johan.wiklund at entur.org
Fri Sep 14 16:26:24 CEST 2018

Det hadde nok vært nyttig med en litt inngående undersøkelse på hvor stort omfang av "bedre enn N50"-data som finnes i dette området, istedenfor å gjette i blinde. Kunnskap om omfang, eller hvor man må beholde eller hvor man kan slette hadde sikkert spart masse tid, uansett hvilken vei man ønsker gå i gjennomføringen.

Å sjekke grid by grid ville sikkert la seg gjøre med litt enkle grep i JOSM (visualisering).

/Johan