[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

Wolfgang Leister wolfgang.leister at nr.no
Fri Sep 14 21:06:29 CEST 2018

Hei Jan T,

jeg tror du misforstår meg. Selv om jeg fremdeles mener at det å slette
hele vil være litt for drastisk, så vil etter en ny-import 99% være på
plass igjen. Johan etterlyste en analyse, og jeg ønsket å peke på at en
ny-import burde ta vare på de tingene jeg nevnte (f.eks. det med navn;
den gamle importen brydde seg ikke om dette). Som jeg skrev er N50 greit
nok på det meste (med de unntakene jeg nevnte).
Skal prøve å holde meg unna redigering av data i de fire nevnte
kommunene mens ny-importen pågår.

Wolfgang