[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Sat Sep 15 09:23:34 CEST 2018

Ok, da oppfatter jeg at vi er enige om å slette gammel N50 import og gjøre
importen på nytt.

Jeg synes ellers listen din er god, dette er fine tips for en import under
normale omstendigheter. Er også enig i at N50 gir en litt grov topologi,
men den kan være et greit utgangspunkt for videre forbedringer gjennom
årene.

Jobben nå vil gjøres slik at det først slettes og så importeres på nytt
(fordi forskjellige personer er involvert). Det betyr at det vil bli et
midlertidig "hull" i noen dager. Praktisk koordinering tar vi på
IRC/talk-no. Fint om alle unngår redigering i området til jobben er ferdig.