[NUUG kart] Manuell sammenslåing av enslige noder med navn i Stange.

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Sun May 23 13:35:21 CEST 2021

Da har jeg opprettet en offentlig mappe,

der ligger det to filer :
bygninger_3413_merged-Stange.geojson
to-be-deleted.osm

 Merknader til filene:
to-be-deleted.osm Denne har de noder som er single, som skal slettes.
Den har også eksisterende bygninger fra openstreetmap som skal
oppdateres og flettes med de fra
bygninger_3413_merged-Stange.geojson . Merk at Hus #684763701
<https://www.openstreetmap.org/way/684763701>  som er merket med  fixme
= ref:bygningsnr ikke skal oppdateres med det fra matrikkelen, da det
huset som ligger der er feil. Det er nemlig revet, og ett nytt bygget
oppå. Dette vet jeg da jeg har bodd der.

Mappen ligger her :
https://www.dropbox.com/sh/mkpuf813svje4rz/AAC9kd2vXsAMPo30e3SQbq3Za?dl=0