[NUUG kart] Manuell sammenslåing av enslige noder med navn i Stange.

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Sun May 23 12:21:07 CEST 2021

Det er ikke godt å si,- men de fleste navn på koier og hytter stammer
fra en gammel SSR import. Noen av disse koiene har rett og slett naturen
og tidens tann tatt seg av, så de eksisterer ikke lengre av den grunn.
De har derfor gått over til å bli stedsnavn. Og jeg har sjekket dette
opp i mot norgeskart.

Ett eksempel på det er :
https://www.openstreetmap.org/node/921128227