[NUUG kart] import av bygg, Ringsaker kommune

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Sun May 30 02:07:34 CEST 2021

Hei, jeg lurer på om noen vil se på denne fila her:
https://www.dropbox.com/s/7e1ubf6n2rmp9x3/ringsaker-new.osm?dl=0

Det er 921 advarsler som består av :
705 bygg uten ref:bygningsnr
213 overlappende bygg

Jeg tror ikke jeg får mindre feil da det er bygninger "som stikker
innpå" verandre i fra kartverket sin side.

Det er også ett par som ligger skikkelig innpå hverandre, ser nesten ut
som om det er noe feil eller noe rart med akkurat de bygningene fra
kartverkets side.
Disse er merket med taggen fixme= overlap ?

Ellers ser det ut som om alt stemmer i henhold til data fra kartverket,
og ortho foto.

Jeg har også flettet gamle data etter beste evne, så navn på koier og
slikt skal også være i orden.

Håper jeg ikke har gjort noen brølere og at dette godkjennes.