SV: Bruksvilkår for utkast til klagebrev på presse.no?

Kristine Foss kristine.foss at presse.no
Thu Aug 6 09:45:17 CEST 2015

Hei!
Tusen takk for  henvendelsen, og takk for at du gjorde oss oppmerksomme på dette. Vi har fått noe nettsider, og denne klausulen er ikke ment å regulerer bruken av klagebrevene. Jeg skal sørge for at dette fremgår tydelig på klagebrevene - hele poenget med de er jo gjenbruk, så det er veldig greit for oss at dere både publiserer og sender inn til dep!

Takk også for at du informerer om arrangementet på tirsdag. Det høres veldig interessant ut. Jeg har dessverre ikke mulighet til å delta, men sprer det videre til andre via våre kanaler.

Ha en fin dag,

Vh Kristine Foss