Epostleveringsproblemer med grålisting?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Dec 4 19:13:35 CET 2015

Jeg har reagert på at Ballangen kommune i
ikke gitt noe respons, men ikke hatt tid til å følge det opp.  I dag
tittet jeg på <URL: https://www.mimesbronn.no/admin/requests/7 > (krever
admin-tilgang), som ser for meg ut til å rapportere at epost til
Ballangen kommune leveres til staysecuregroup, i tråd med MX-oppføring,
og at disse avviste epostleveringen med grålistingsbeskjed.  Jeg ser
ikke at eposten ble forsøkt levert av oss på nytt, og antagelig kom den
aldri frem?

I dag ser MX slik ut:

  % host -t mx ballangen.kommune.no
  ballangen.kommune.no mail is handled by 20 mx20-se.staysecuregroup.net.
  ballangen.kommune.no mail is handled by 10 mx10-se.staysecuregroup.com.
  %

Har Mimes brønn et problem med grålisting, eller er det noe annet rart
her?

--
Vennlig hilsen