Re: Hva bør på plass før vi åpner www.mimesbronn.no for alle?

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Sat Jul 4 23:19:33 CEST 2015

Hei

Gjorde import i går. Tror vi kan lansere stille nå, så tester vi i
sommerferien og kanskje forsøker litt bredere annonsering etter
Fellesferien?

Foreslår at vi tester litt mandag/tirsdag. Finner vi ikke noen nytt så kan
vi lansere stille på onsdagen med annonsering til nuug medlemmer. Deretter
kan vi gå litt bredere ut med pressemelding etter sommeren?

Høres ok ut?

Hilsen Gorm