Re: Instanser som mangler på Mimes brønn

Ole-Erik Yrvin oeyrvin at gmail.com
Thu Oct 22 10:37:30 CEST 2015

Petter

"God forvaltningsskikk" er omtalt i punkt 1,6 og begrepslisten listen i 2.1
her: https://no.wikipedia.org/wiki/Norsk_forvaltningsrett

Praktisk betyr det at all offentlig virksomhet, også som kommunale KF-er,
faktisk også offentlig eide A/S er er omfattet av "servicebestemmelsene" i
offentlighetsloven og forvaltningsloven. Som grundig omtalt her også:
http://tidsskrift.nkrf.no/06_2007/artikkel1.html

Slik er skattetaten organisert:
http://www.skatteetaten.no/no/Om-skatteetaten/Om-oss/Organisasjon-og-ledelse/Organisasjonen/
Kontakt: http://www.skatteetaten.no/no/Om-skatteetaten/Kontakt-oss/