markedsføring

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jul 26 09:28:48 CEST 2016

[Ben Waldron]
> Jeg tenkte litt i går om hvordan Mimes brønn kunne markedsføres via
> sosiale medier for å spre budskapet om tjenesten.
>
> Det kunne være fint å sende en ny tweet hver gang en henvendelse blir
> vellykket (samme informasjon som vises under "Hva slags informasjon er
> utlevert?" på hjemmesiden). Også for hver ny bloggpost.
>
> Twitter er en populær microblogging tjeneste, men desverre proprietær.
> Det kunne være godt å opprette en konto på en microblogging-tjeneste som
> ikke ha slike problemer, for eksempel Gnu Social (quitter.no?).
>
> Hva synes dere?

Alt dette høres ut som fine ting, og jeg antar en enkel jobb som mater
RSS til twitter kan fikse både nye vellykkede og bloggoverskrifter til
twitter.

Når det er sagt har jeg mer tro på pressemeldinger for å nå ut til mest
aktuelle brukere (journalister og politiske aktivister).

Ellers er det bare å komme med forslag til twitter-tekster, så kan jeg
og Gorm sende dem ut på Twitter.