Re: markedsføring

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Tue Jul 26 09:36:29 CEST 2016

Hei Ben,

Syntes du dette burde gjøres på vanlig konto eller på en egen konto?

Er ikke negativ til dette, men jeg er litt redd for at det blir mange
uinteressant henvendelser i strømmene til folk. Dessuten kan man abonnere
på både RSS og epost allerede i dag, om man ønsker å følge med.

En løsning jeg hadde likt var hvor de mest interessante henvendelsene -
etter en form for redaksjonell vurdering - ble lagt ut på minesbrønn
kontoen og hvor flere kunne bidratt med å finne de interessante
henvendelsene.

Kjenner ikke nye til GNU Social, men verdt et forsøk om det kan
automatiseres og bruke samme strøm?

Hilsen Gorm