Hvordan returnere informasjon fra automatisk kvalitetskontroll?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Apr 7 01:18:00 CEST 2019

Jeg holder på med et forslag til API-spesifikasjonen for hvordan
API-tjenesten kan returnere detaljer når den automatiske
kvalitetskontrollen  reagerer.  Jeg har så langt skrevet ganske ferdig
beskrivelsen av konseptet, men er usikker på hva som er et godt forslag
til endring i selve spesifikasjonsteksten.  Mangelmeldingen ligger på

Jeg har latt meg inspirere litt av en artikkel skrevet av Dimitar
Ouzounov, men mener selv jeg ikke er i mål med å komme opp med en
mekanisme som kan brukes til den type kvalitetsmåling av arkivet.

Har noen her innspill til hva som er en god tilnærming her?
--
Happy hacking