Re: Sv: Klassifiserte dokumenter og sikkerhetsnivå i Nikita Noark5 Core

Ole Aamot ole at aamotsoftware.no
Fri Aug 12 17:06:52 CEST 2022

Takk for svaret.

Ukraina-skandalen oppstod av at Trump ville at Ukrainas president skulle
skaffe ham dokumenter som beviste Joe Bidens families rolle i et
energiselskap i Ukraina.  Trump fikk riksrettssak i USA mot seg etter at
han nektet
å betale støtte til President Zelenskij i Ukraina som resultat av at han
ikke gav dokumentene som skulle vise Biden-familiens rolle i
energiselskapet i Ukraina.  Siden februar 2022 har det vært krig i
Ukraina og Dombas.

Kilde: britannica.com

Dette er jo politikk, men det viser hvor mye verdi dokumentene har.