Re: Noark 5 spesifikasjonen på engelsk

Ole Aamot ole at aamot.software
Tue Nov 1 09:24:31 CET 2022

On Wed, Oct 26, 2022 at 7:15 PM Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com> wrote:

> [Ole Aamot]

Hvis du mener siste stemplede versjon, så ligger vel den på

OK, ser ut som nyeste versjon ligger speilet fra
https://www.arkivverket.no/forvaltning-og-utvikling/noark-standarden/noark-5/noark5-standarden
til https://www.arkivarium.no/noark5v5-spesifikasjon.pdf

Noark 5 versjon 5.0 ble publisert 18. desember 2018

1723866 Dec 30  2020 noark5v5-spesifikasjon.pdf

Jeg kopierte denne 30. desember 2020 fra www.arkivverket.no.

Hvis du mener siste fra git master-grenen, så forsøkte jeg beskrive hvor
> med følgende formulering i trådstarteren:
>
> [Petter Reinholdtsen]

OK.  Gi beskjed når den neste stemplede utgaven kommer fra
www.arkivverket.no.

Mvh,
Ole Aamot
Aamot Software