På tide å stemple en ny utgave av Noark 5 Tjenestegrensesnittspesifikasjonen?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Feb 22 12:15:27 CET 2023

Jeg har lagt inn forslag om å stemple github-utgaven av dagens Noark 5
tjenestegrensesnittspesifikasjon på github som

Hvis det er flere enn meg som tror dette er en god ide, så anbefaler jeg
å legge inn en kommentar på github og forklare hvorfor.  Det er ikke så
veldig mange tekstlige endringer siden utgaven som ble stemplet i 2019,
men vi har byttet fra markdown til RST som underliggende tekstformat og
pusset litt på noen deler.

--
Vennlig hilsen