Nikita som tjeneste

Ole Kristian Aamot olekristianaamot at gmail.com
Sat Nov 4 20:21:24 CET 2023

Hei Frode og Thomas,

Dere finner en oppskrift for oppsett av Nikita med Apache 2 HTTPD på

https://folk.ntnu.no/olekaam/arkivarium-book.pdf

Se Chapter 10 for informasjon om selve oppsettet i Apache 2 HTTPD.
 Erstatt "arkivarium.no" med ditt eget tjenestegrensesnitt-domenenavn.

Domenet arkivarium.no blir snart ledig, hvis du planlegger å jobbe på den
kommersielle siden med Nikita.

Mvh,
Ole Kristian Aamot