[Arkivverket] Nå åpner vi for søknader om arkivutviklingsmidler 💰

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Sep 3 15:31:56 CEST 2023

[Aamot Software]
> Søker vi om midler?

Jeg er ingen varm tilhenger av søknadssamfunnet, der en må stå med luen
i hånden og trygle om lov fra de med penger til å gjøre det som er
fornuftig, så min utgangstilnærming er å gjøre det jeg synes er
fornuftig uten å søke om penger først.  Jeg kommer derfor ikke til å
bruke tid til å skrive en slik søknad selv.  Hvis noen andre vil skrive,
så kan jeg komme med innspill hvis ønskelig. :)

Tankene går til sitatet "I paid you a small fortune..." i
Som oftest gir slikt makt.

--
Vennlig hslien