[NUUG video] Innkjøp av utstyr.

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Thu Jun 5 20:02:30 CEST 2008

På 3. jun. 2008 kl. 11.41 skrev Petter Reinholdtsen:

> [Jarle Bjørgeengen]
>
> Tja.  Styret trenger bare en person som vi kan forholde oss til, som
> kan representere videogruppen.  Hvis ingen på video at nuug protesterer,
> så antar jeg du er den representanten i denne saken.
>
> Jeg anbefaler derfor at shopping-listen postes her som det er gjort
> med priser og slikt, og hvis ingen protesterer eller har bedre
> forslag, så organiserer du innkjøp (enten selv eller delegerer det til
> andre), og deretter ber om å få pengene tilbake fra NUUG.  Du er
> dermed den som er ansvarlig for at innkjøpet er innenfor budsjettet.

Jeg har bedt elprice på vinterbro holde av denne

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25522

Jeg tror dette er en god pris for dette kameraet, og det er inngang til
mic samt lasting av tape fra siden.  Fotovideo tar 4990,- for samme
kamera.

Så kjøper jeg mic, stativ og bag som foreslått i første runde .

Stativ ca. 1000-1500
Mic ca 1300,-
Bag ???? 500-1000 kanskje.
Skjøteledning , et par hundre

Vi ender på ca. 7000 - 7500 penger for dette .

Hvis jeg ikke hører høylytte protester innen i morgen ettermiddag,
setter jeg igen med innkjøp

- Jarle