[NUUG video] Hårete oppsatt dvswitch i storsalen (dvsource-maskin som byttet rolle)

Hans-Petter Fjeld atluxity at gmail.com
Thu Apr 16 21:15:33 CEST 2009

Selv om det ikke er ment å ha andre roller så kanskje det kunne være
lurt å passe på at alle har samme software på seg slik at dersom vi må
være kreative for å komme ut av en knipe i fremtiden så kan vi lett
gjøre det på den måten.

Evnt at selve OS/Software lå på en ekstern kilde (cd, usb, (floppy..
lol)) også at vi bare kunne bytte hardware sånn som vi følte for og
bytte OS/Software ettersom vi følte.

-- HP