[NUUG video] Hårete oppsatt dvswitch i storsalen (dvsource-maskin som byttet rolle)

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sat Apr 18 13:36:08 CEST 2009

2009/4/16 Hans-Petter Fjeld <atluxity at gmail.com>:
> Selv om det ikke er ment å ha andre roller så kanskje det kunne være
> lurt å passe på at alle har samme software på seg slik at dersom vi må
> være kreative for å komme ut av en knipe i fremtiden så kan vi lett
> gjøre det på den måten.
>
> Evnt at selve OS/Software lå på en ekstern kilde (cd, usb, (floppy..
> lol)) også at vi bare kunne bytte hardware sånn som vi følte for og
> bytte OS/Software ettersom vi følte.

Ja, store problemer med dette i laupet av konferansen. Nokre av
usb-pinnane var eldre enn dei andre, og hadde masse problem. Dessutan
tenkjer eg at CD er mykje meir sikkert enn minnepinner for trøblete
maskiner. Alle klarar starta upp frå ein livecd.

På nokre av problem-pcane la eg inn dvswitch-kjeldekoden og kompilerte
den ganske enkelt. Vel, etter 10 pakkar eg måtte installera manuelt
(med dpkg --force-all -i ...) i debian av di apt-get fekk masse
kravproblemer. Det viste seg å fungera mykje betre. So desse
minnepinnane våre treng litt arbeid, og det hadde vore bra å hatt ein
heilt lik livecd-variant óg.

Valet mellom dvswitch/dvsource bør ikkje gjerast ved boot, men heller
når heile OS-et hev boota upp, då kann eit lite program starta der du
kann få velja roller o.l. Programmet kann prøva å vera smart og velja
innstillingane sine automatisk, men likevel spyrr brukaren um det er
OK.

Det fine med slikt, er at programmet kann køyrast på ny viss noko er
galt/endrar seg.

http://www.velmont.net