[NUUG video] Hårete oppsatt dvswitch i storsalen (dvsource-maskin som byttet rolle)

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sat Apr 18 14:49:36 CEST 2009

2009/4/18 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> [Odin Omdal Hørthe]
>
> Ikke alle maskiner har CD-spiller.  Mindre maskiner har det ikke.  Min
> f.eks. har ikke CD-spiller, og jeg savner det aldri.

Nei, den eine min hev ikkje CD-spelar. Men for trøblete maskiner (då
tenkjer eg nok mest på dei som ikkje vil starta frå USB), so er CD ei
løysing. Det er kannhenda enklare å få dei irriterande Mac-ane til å
starta frå CD enn USB? Viss ikkje gjeld det iallfall
Toshiba-maskinene.

Det er ikkje alle maskiner som klarar boota skikkeleg frå minnepinner.
http://www.velmont.net