[NUUG video] Tidsplan for publisering av Go Open-opptakene?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Apr 22 22:07:00 CEST 2009

2009/4/22 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> Om mulig så jeg gjerne at opptakene fra teknisk spor for dag 2 legges
> ut tidlig, da jeg gjerne skulle sett blant annet
> Coreboot-foredraget. :)

Eg er einig. Er på PING i dag, -- trur det er teknisk-sporet som det
er flest folk som ventar på. Nett difor det er heilt utruleg at dette
var eit av spori me manglar video på til dag 1. :-(

Fekk Open Telephony? Vonar det. Den hev eg referert masse på freenode
i det siste (det vesle eg fekk med meg).

http://www.velmont.net