[NUUG video] Test stream av dagens medlemsmøte

Herman Robak herman at skolelinux.no
Wed Feb 11 23:22:51 CET 2009

On Wed, 11 Feb 2009 11:13:41 +0100, Ole Kristian Lien <oklien at nuug.no> wrote:

> Kjempe bra! :) Det blir nok litt mer testing fremover, slik vi
> eventuelt kjører to strømmer (lav- og høykvalitet).

 Jeg så litt på det arkiverte opptaket (ogv-fila), og der kunne
jeg ikke lese noe av det han skrev i xtermene.  Det hadde nok
vært vanskelig å lese selv på DV-originalen, dog.

Sørgekanten rundt skjermbildet fra Twinpact-en skyldes
«overscan» (ikke NTSC denne gangen ;-), og kan med fordel
skrus av.

--
Herman Robak