[NUUG video] [Fwd: Re: VS: Befaring av Storsalen på Chateau Neuf]

jonas at ifi.uio.no jonas at ifi.uio.no
Mon Feb 16 12:23:40 CET 2009

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Re: VS: Befaring av Storsalen på Chateau Neuf
From:    lasse at studentersamfundet.no
Date:    Mon, February 16, 2009 11:10
To:      "Kalle Fostervoll" <kalle at studentersamfundet.no>
         jonas at ifi.uio.no
Cc:      'Torstein Løvlid' <torstein at studentersamfundet.no>

Hei Jon!
Vedlagt er vårt tekniske spec på lydanlegget i storsalen.
Kan du sende meg info om deres tekniske behov så fort som mulig?
Når passer for dere med befaring?
MVH
Lasse Baklien
Teknisk ansvarlig

Siterer Kalle Fostervoll <kalle at studentersamfundet.no>:

> Tar dere denne?
> mvh
> Kalle Fostervoll
> Daglig Leder
> Chateau Neuf Servering AS
> tlf. 92812809
arrangement i Storsalen til Chateau Neuf. Vi vil ha video av dette
arrangementet, og lurte på om vi kunne få til ei befaring for å sjå litt
på muligheitene for dette. Vi vil også gjerne vite litt meir om