[NUUG video] Frikanalen API

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Mon Jan 12 09:19:22 CET 2009

On Sun, 2009-01-11 at 19:18 +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Jarle Bjørgeengen]
>
> Video-RSS-fil som kan mates til miro og itunes er også veldig
> verdifullt.

Jepp. Enig.

> Jeg ser nedlastingen går sin gang.  14 filer så langt.  Har du noen
> ide om hvor mye plass som vil brukes?  Det er brukt 2.7 GB så langt,
> og er 111 GB ledig.

Har ikke regnet på det nei. Trodde kanskje de som hadde tilbudt
publisering av videoene hadde gjort det ;-) Hvis man har en
gjennomsnittlig lagringsbehov pr tidsenhet for wmv kan vel bare legge
sammen $length for hver av de, og multiplisere med denne.

Foreslår at vi bare følger litt med på prosessen.

- Jarle