[NUUG video] Et mulig oppdrag for videogruppa?

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Mon Jan 26 22:22:38 CET 2009

Hei,

Jeg lurte på om noen i NUUGs videogruppe kan tenke seg å
gjøre videoopptak av en konsert jeg skal ha med bandet mitt
13. februar?

Tanken er da å gjøre opptakene tilgjengelig med en fribrukslisens.

Til gjengjeld kan NUUG f.eks. få rettigheter til å spille musikk
fra bandet på Frikanalen -- altså utover det vi spiller på
konserten (bandet har gitt ut 4 plater). Eller jeg/vi kan
betale penger til Videogruppa.

Mer info om konserten nedenfor. Det er et visuelt spennende sted,
og jeg tror det vil være et teknisk interessant oppdrag.

Thomas