[NUUG video] Status for publisering av opptak fra Go Open 2009?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Jun 10 08:51:49 CEST 2009

2009/6/10 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> [Christer Gundersen]
> Jeg foreslår at du legger .dv og .avi-filene på en eller flere
> USB-disker som overleveres til meg for opplasting på USIT.  Det tar
> antagelig kortest tid.

Ja, då fær me dei òg i Ogg Theora, som er viktugt og enkelt for å
putta dei upp på andre netsider utan problem. Blip.tv fungerer ikkje
for meg, berre YouTube av dei flash-baserte. (Yup, sjølvsagt elskar eg
fridom og brukar dimed Gnash ;-) )

Forresten, -- hev me vurdert å leggja inn nyaste versjon av Theora
enkoderen på tenaren slik at me fær god kvalitet på videoen? Elder
ventar me berre til dei slepp den endelege versjonen og dei åri det
tek fyrr han kjem ned i ein Debian Stable? :]
http://velmont.no