[NUUG video] Test av nyere Theora-filer mot Cortego

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Oct 14 12:00:35 CEST 2009

2009/10/14 Andreas Aanerud <a.m.aanerud at gmail.com>:

> Det fungerer på OSX - Firefox, spiller av i 3 sek, så kommer en melding i
> appleten ,
> nedest på v side med "-1"

Nyaste versjon av Cortado skal stø Thusnelda.

http://maikmerten.livejournal.com/1538.html
http://maikmerten.livejournal.com/1859.html
http://maikmerten.livejournal.com/2256.html

http://www.theora.org/cortado/ << Her er jar-en til nyaste. Og info.
Som sagt, -unsigned jar fili stør berre lokal henting av video. So
pass på at applet og video er på same host.

--
Beste helsing,
Odin Hørthe Omdal <odin.omdal at gmail.com>