[NUUG video] Test av nyere Theora-filer mot Cortego

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Wed Oct 14 12:22:37 CEST 2009

On Oct 14, 2009, at 11:33 , Petter Reinholdtsen wrote:

> Jeg har satt opp en testside for å se om Java-koen til Cortado forstår
> nye Ogg Theora-filer.  Jeg har laget
> <URL:http://www.nuug.no/pub/video/pere/cortego-bbb.html> som peker til
> bbb_theora_486kbit.ogg fra
> <URL:http://people.xiph.org/~greg/video/ytcompare/comparison.html>,
> men får det ikke til å fungere.
>
> Når jeg henter inn siden i min nettleser etter å ha slått på
> Java-støtte, så får jeg beskjed om "Applet not found".  Noen som har
> ideer til hva som er galt?  Fungerer det for deg?

Funker med opera 10, og safari 4 i osx , men kun de første 2 sekundene.

Vent, noe endret seg. Nå funker hele filmen , og det fungerer til og
med med slideren for hoppe frem og tilbake i filmen. Veldig kult.

Det funker forøvrig også på opera 9.64 på Ubuntu 9.04 og firefox
3.0.14 på samme maskin.

- Jarle