[NUUG video] Test av nyere Theora-filer mot Cortego

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Oct 15 17:24:29 CEST 2009

[Gunnar Mathisen]
> Hos meg får jeg spilt av videoen i Windows XP med Firefox 3.5,
> SeaMonkey, Chrome og IE6, men ikke med Opera, Safari eller IE7.

Vet du om dette er bedre eller dårligere enn det var før jeg
oppgraderte java-appleten?

Inntil det motsatte er bevisst, så antar jeg feilene du ser er med de
to første lagene i video-taggene til NUUGs sider.  Jeg tok derfor mot
til meg og sjekket inn URL til ny applet i frikanal-svn.  Nå må jeg
bare finne ut hvordan vi får pushet dette ut i produksjon hvis det
ikke skjer av seg selv.  Jarle, har du innspill?