[NUUG video] Inviterte EFN-folk med videointeresse til dagens møte

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Tue Apr 13 13:36:40 CEST 2010

Jeg kommer i dag.

-- HP

----- Original Message -----
From: "Petter Reinholdtsen" <pere at hungry.com>
To: video at nuug.no
Sent: Tuesday, April 13, 2010 10:07:15 AM
Subject: [NUUG video] Inviterte EFN-folk med videointeresse til dagens møte

Hvem er det som håndterer video-opptaket i dag?  Etter
DLD-demonstrasjonen på lørdag kom jeg i snakk med noen EFN-ere som er
interessert i å ta opp video for EFN, og jeg foreslo at de kunne komme
innom i dag for å se hvordan NUUG gjør det.  Jeg håper de kommer og at
de fra NUUGs videogruppe som tar opp i dag tar godt i mot dem.

BTW: Jeg tar med min lille USB-disk slik at videoen kan kopieres over
på den for overføring til nerdhaven.nuug.no, som avtalt med Ole
Kristian i forrige uke.