[NUUG video] Kameralån måndag og tysdag (og vevkasting av den opne , fly aske, fly)

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sun Apr 18 22:30:04 CEST 2010

Hei,

kontakten min er fast i Italia og eg hev ikkje kamera mitt med på
grunn av fly som står på bakken. Eg hev kome meg sjølv til Oslo
likevel (med PC), so eg klarar vevkasta møtet «Pasient på nett» viss
eg finn kamera+stativ, firewire-kabel og truleg mikrofon.

So; kann eg låna det? Eg vil gjerne òg vera med på vevkastingi av den
elektroniske stemmesystem-forelesningi på blindern. Eg ser det for meg
slik:

Eg henter det på måndag ettermiddag (evt fyrr), vevkastar frå
stortinget kl. 10-11, etter det (kl 12 kannhenda) tek eg toget upp til
blindern og sit på PING heilt til det er ein time til den opne
forelesningi. Der møter eg resten og so gjer me alt klart.

--
Beste helsing,
Odin Hørthe Omdal <odin.omdal at gmail.com>