[NUUG video] Adresse for miksar

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Wed Feb 3 11:18:10 CET 2010

2010/2/3 Ole Kristian Lien <oklien at nuug.no>:

> Hva innebærer alt? :) Det jeg kommer på i farten er:
> * en usb mus
> * noen minnepenner
> * laderen til mac mini
> * xlr-kabel

Minnepinner og USB-mus hadde ikkje eg fengje med meg mista; det er
ikkje i posen.

5-6 firewirekablar.
Ladaren til mac mini.
xlrkabel.
straumskjøyteledning
eit firewire pcmcia-kort
ein 6-til4-pin firewire-overgang
ein lang ethernetkabel
og, ein rca video-audio-kabel

Kva merke var denne musi? -- Minnepinnar var endå særare, dei hev
aldri vorte tekne ut av boksen og det er eit stort gravearbeid for å
koma ned til dei. Kann ikkje hugsa å ha brukt dei. Eg bruker jo Ubuntu
på alle dvswitch-maskinene. Er det dei rosa-og-kvite? Elder dei
grå-flate? Ein med spesielt innhald elder dei me skaffa til GoOpen?
Det stod ein annan boks der då eg henta hovudboksen, dei ligg ikkje
der?

Eg kjem til Oslo 13. februar, skal taka med posen då :-)
Adresse for miksar er fiksa. Tinga han no.
--
Beste helsing,
Odin Hørthe Omdal <odin.omdal at gmail.com>