[NUUG video] Videosending under Ubuntu 10.04 lanseringen

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Feb 17 15:26:50 CET 2010

Denne dagen jobber jeg fra 23 til 08, dagen før også, så jeg kan nok hjelpe til denne dagen. Dog mangler jeg kompetansen til å få en stream opp, så andre må nok være med meg.

Andre ting gruppa kunne trenge å vite, annet enn klokkeslett for start og slutt av sammenkosten er
- klokkeslett for hvor tidlig vi kan komme inn i lokalene for å starte å rigge opp utstyr
- klokkeslett for hvor sent vi kan være når det er nedrigg av nevnt utstyr
- har dere i Ubuntu Norge en person som på forhånd kan innhente tillatelse til filming av personer som skal holde foredrag?
- er det snakk om å ta spørsmål fra salen?

Det er det jeg kommer på til å begynne med. Sikker mer man lurer på etterhvert. Flere fra videogruppa som har lyst til å være med?

-- HP