[NUUG video] Gjennomgang av utlånsreglene for videoutstyret til NUUG

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Jan 10 09:22:30 CET 2010

[Morten Kjelkenes]
> Heisann
>
> Jeg er helt enig med Odin om dette.
>
> Odin hadde lånt utstyret (noe han også hadde varslet om) og han er
> derfor ansvarlig for det.
>
> Kan ikke se at det er brutt noen form for regler i denne sammenheng.

Det høres bra ut, men jeg fortsatt usikker på hva reglene konkret
består i.  Er reglene skrevet ned og tilgjengelig på web?  Hva sier de
om varighet, oppdeling av utstyret, oppbevaring og tilbakelevering?
Det er disse bitene jeg gjerne vil se og ha en gjennomgang av.  Jeg
tror det er lurt at utlån innebærer at utstyret lånes ut for korte
perioder av gangen, holdes samlet, at alt utstyr telles opp før og
etter utlån for å oppdage svinn og at det skal være tilbake i god tid
før neste NUUG-arrangement.