[NUUG video] Prisutdelingen 2009 på frikanalen (ferdig tekstet)?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Jan 13 14:55:02 CET 2010

Opptaket av utdelingen av prisen for fremme av fri programvare i fjor
kunne med fordel vært endt på frikanalen.

Råfilmen ligger ute på

Jeg er usikker på hvordan vi går fra dette og over til noe som kan
sendes på frikanalen.  Noen som har ideer og innspill?

Jeg antar at tekstingen bør korrekturleses, men det kan gjøres
parallelt med at vi finner ut hvordan vi får slått sammen video og
tekst. :)