[NUUG video] Åpent møte om datalagringsdirektivet (Advokatforeningen) (fwd)

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Fri Feb 25 12:55:08 CET 2011

Jeg skal ta kontakt med Jannicke for å høre om det er mulig å få til.
Er det noen andre fra videogruppa som får vært med?

Det blir nok bare kameramontert mikrofon, for å holde ting mest mulig fleksibelt. Så lyden blir ikke top, med mindre de ikke har et over standard moderne rom hvor møte skal holdes.

-- HP