[NUUG video] Kan dere filme Nordic Techpolitics, en konferanse bla. om åpenhet i data og politikk?

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Sun Jul 31 12:59:55 CEST 2011

Hei Børge!

Det er veldig hyggelig å høre at du har et godt inntrykk av jobben vi gjør.

Konferansen du nevner hørtes spennende ut. Den aktuelle dagen har ikke jeg anledning til å bidra på dagtid. Du nevner ingen klokkeslett, men jeg regner med dette foregår på dagtid?

Dersom noen andre i video-gruppa har anledning til å bidra så håper jeg de sier ifra. Uten mannskap så vet jeg ikke hvordan vi får bistått.

Du sier du vil ha vår hjelp, for de fleste så betyr det at vi skal ta oss av hele produksjonen, si ifra om jeg tolker deg feil.

-- Hans-Petter
Leder for video-gruppa