[NUUG video] Møte for videogruppa - 24. mars

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Thu Mar 10 14:01:04 CET 2011

Hei folkens!

Det er for lenge siden vi har møttes nå, så jeg bestemte oss for en dato.
Håper det passer for flest mulig. Vi klarer sikkert å få til noe streaming/videokonferanse-ish løsning dersom noen vil ha det.

Det jeg trenger nå, fra DEG, er svar på to ting; Kan du delta den dagen (fysisk eller remote)? Har du noe du vil ta opp?
Merk at jeg også vil ha negative svar, jeg vil vite om noen IKKE kan delta og jeg vil vite om noen IKKE har noe å ta opp. Jeg ville bare gjøre det klart. :)

Foreløpig har jeg tenkt ut følgende agenda;

1) Valg av ny leder for videogruppa.
     - Morten gir seg. Jeg er foreslått som ny leder og har akseptert kandidaturet. Dersom noen har andre forslag til leder kan det være verdt å opplyse på forhånd.

2) Budsjett og økonomi
     - Innkjøp av utstyr vi mangler eller ønsker oss.

3) Gjennomgang av gruppas wiki-sider
     - Har dere sett hva som står der? Er det oppdatert?

4) Hvordan bidra til videogruppa?
     - Man kan gjøre mer enn å møte opp på NUUGs medlemsmøter. Hvordan passer det oss å jobbe slik at vi får utnytta hele gruppas potensiale?

5) Rekrutering til videogruppa
     - Hvordan legge til rette for å få nye medlemmer i gruppa?

Møtet blir holdt i lokalene til Frikanalen - Gullhaugveien 12 i Nydalen. Jeg har tenkt at vi begynner kl 18, si ifra dersom du mener det er for sent eller for tidlig.

Mvh Hans-Petter
95728209