[NUUG video] Møte for videogruppa - 24. mars

Odin odin.omdal at gmail.com
Thu Mar 10 16:53:47 CET 2011

2011/3/10 Jarle Bjørgeengen <jarle at bjorgeengen.net>:
> [...]

Fina :-)

> Jeg synes vi har et velfungerende basis-oppsett. Mulig at det hadde
> vært lurt å kjøpt inn en dedikert streaming-maskin siden jeg ikke vet
> hvor lenge jeg får beholde den vi har brukt de siste 6mnd (som står på
> HiO). Det er også mulig at det er tilstrekkelig å kjøre streaming fra
> mac-minin men det er en viss risiko for at encoding-prosessen flyr i
> beina på dvsource-prosessen, så det er nok best å separere de på
> forskjellige maskiner.

Nja. Skulle gjerne hatt ein kraftig laptop. MacBooken hev ekstremt
lite kraft, - det gjeld eigentleg alt utstyret.

På nyare maskiner kann du lett køyra inn fleire DV-straumar, gjera
switching og encoding alt på ei maskin utan at han sveittar i det
heile teke. Me er veldig avgrensa av maskinene me hev nett no, dei er
veldig gamle.

Dessutan hadde det vore greit å hatt trådlaust net avogtil. MacBooken
hev jo ikkje det av di han treng proprietære drivarar.

Elles so hadde det vore stas med noko slikt som VGA-til-USB-adapter,
for å sleppa canopusen. Finst ingen slike med friprog-drivarar
diverre, Epiphan sin treng ein proprietær drivar, og dei hadde ingen
planar om å laga frie. (kann ikkje forstå det, kor vandskeleg kann det
vera å henta ut bilete frå ein USB-dings liksom?).

Små hovudsett til internsamband hadde vore hendig, men mogleg å gjera
slikt via mumble og over nettet som me likevel treng. Dessutan er
oppsettet vårt framleis so lite at det gjeng greit utan. Spesielt for
medlemsmøter, der køyrer me jo normalt sett berre eitt kamera, og
dersom det er to, so er det eine ganske so statisk.

> Kanskje man kunne vurdert å sette opp en bemannings-plan for
> møtedatoene ved starten av semesteret slik at dette er bedre sikret i
> forkant av alle møter ? Gjennomgang av oppsestt og rutiner for
> personer som ikke har gjort det før trengs vel også.

> Kanskje få Hårek Haugerud eller noen på HiO til å reklamere overfor
> studenter på data-linjene.

Viss me skal driva med noko rekruttering, so er det vel uansett
greiast å få inn ein-to-tri av dei på GoOpen-greia. Eg tek med meg
kjærasten og lærer ho upp litt iallfall.
http://velmont.no