[NUUG video] Foredrag med Ted Nelson: Reaching out of the paperdigm (fwd)

Odin odin.omdal at gmail.com
Tue Oct 25 09:17:00 CEST 2011

2011/10/25 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> Sender denne meldingen kun til videogruppa da det er en orientering til
> videogruppa og for å unngå å forvirre de i IFI som dere som eventuelt
> tar opp på video må forhandle med.

Eg veit ikkje heilt eg... Hmm. Ja, nei, me kan vel truleg gjera det
likevel. Det kjenst litt vel mykje ut som gratisarbeid då, so er ikkje
so for det. Men me kan vel bruka det som litt ekstra trening. Hadde
noko problem med presentasjons-grabber-utstyret sist (båe canopusen og
mac minien), so det fungerer jo som ei slags feilsøking òg.

Jodå, me kan vel det. Eg hadde jo lyst til å gå likevel, so det er
berre ein del meir arbeid å òg taka det opp. Og det er som sagt
trening og ein plass me ikkje har vore før (sikkert godt å få litt
erfaring frå Simula-salen på IFI2).

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no