[NUUG video] Hva gjør at frikanalens innslag må tekstes eller ha nordisk tale?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Sep 3 20:18:43 CEST 2011

[Erik Vold]
> Hei folkens!

Hei og velkommen tilbake fra ferie.  Jeg har nøkkelkortet ditt hvis du
trenger det. :)

> Støtter Ola i å ta lett på dette, men Hans Kristian får ta avgjørelsen.
>
> Vi trenger interressant innhold. Med begrensede midler bør vi kunne
> lempe litt på kravene. La oss se hva som skjer. Sannsynlig får vi
> bare flere seere :)

Jeg har ingenting i mot å ta friheter når det gjelder språk, og kommer
nok til å anbefale det, men det jeg nå forsøker å få klarhet i er den
akademiske øvelsen å finne ut om kravet om språk virkelig eksisterer
eller er basert på et ikke-verifiserbart rykte.  Er det noen som kan
vise til et krav som eksisterer?  I motsatt tilfelle er det jo
nærliggende å anta at språkkravet ikke egentlig eksisterer.

Hans Kristian, du skulle legge ut innskannet versjon av avtaler som
kunne være relevant.  Har du fått lagt dem ut så langt?