[NUUG video] Nordic University Computer Club Conference 23. til 25. sept

Odin odin.omdal at gmail.com
Mon Sep 5 10:22:42 CEST 2011

2011/9/5 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> Et triks for å unngå slikt i fremtiden kan være å gi klar og endeig
> beskjed om at en kommer i god tid i forveien, slik at arrangørene er
> trygge på at filming er avklart og i orden.  Hans Petters klare
> beskjeder når jeg og andre spør etter filming av medlemsmøter er
> veldig gode i så måte.

Eg gav eit klart svar, men det var ei veke før. Det var vanskeleg å
gje noko klart svar før det av di det er vanskeleg å vita kva som
skjer so langt fram i tid. Sidan ingen andre enn eg kunne so ville alt
stå og hengja på meg, og viss eg plutseleg fekk eit oppdrag so vil eg
ikkje seia nei til det.

Heilt opplagt er kva som er bra for konferansar og kva som er bra for
meg to forskjellege ting. :-)

> Det var en fyr i salen med et større kamera, så det er nok flere
> kilder til video her.

OK, det var no godt.

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no