[NUUG video] Nordic University Computer Club Conference 23. til 25. sept

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Sep 5 10:15:13 CEST 2011

[Odin Omdal]
> Eg skulle eigentleg filma på Nordic Tech Conference òg, -- men fekk
> plutseleg melding om at dei hadde fiksa filming sjølv (huh?)

Et triks for å unngå slikt i fremtiden kan være å gi klar og endeig
beskjed om at en kommer i god tid i forveien, slik at arrangørene er
trygge på at filming er avklart og i orden.  Hans Petters klare
beskjeder når jeg og andre spør etter filming av medlemsmøter er
veldig gode i så måte.

> - som viste seg å vera ein person med ekstremt ustødige hender som
> heldt ein mobiltelefon og brukte bambuser. Det var ganske flaut for
> dei.  Verkeleg elendig produksjonskvalitet :p

Det var en fyr i salen med et større kamera, så det er nok flere
kilder til video her.