[NUUG video] Feil med dvswitch på ny laptop

Odin Hørthe Omdal odin.omdal at gmail.com
Wed Feb 12 00:37:18 CET 2014

Xv er akselerert video. i420 er ganske enkelt YUV 4:2:0 (8 bit), altso det
mest nærliggjande å gjera DV-PAL om til når du har dekomprimert straumen.

Feilmeldingen ser ut til å vera at grafikkdrivaren din ikkje stør Xv med
YUV 4:2:0. Det går kanhenda an å køyra DVswitch utan akselerert video;
skriva til x11, eller viss han har noko slikt; til ei opengl-flate.

Eg har berre overfladisk kunnskap om dette greiene, men eg hadde altso
konsentrert meg om skjermkortet og drivarane der.

Du kunne prøvd denne gstreamer-linja for å sjå om du manuelt klarar å få
XV-output med YUV420:

  gst-launch-1.0 videotestsrc ! video/x-raw,format=I420 ! xvimagesink

Viss det fungerer so er det noko sært med dvswitch som eg ikkje forstår.
Viss det ikkje fungerer so er det truleg noko hokus pokus med
grafikkdriveren.

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no