[NUUG video] Tapte/glemte videoopptak funnet

Odin Hørthe Omdal odin.omdal at gmail.com
Thu May 1 09:41:51 CEST 2014

Det er nok langt frå full restaurering med mindre du tek inn slides og
synkar dei opp òg. For det meste har me berre opptaka digitalt. Noko er nok
berre teke m kamera, og få vil jo opptaka på kassett vera like bra.

Eg ser for meg at ein interessert person må gjera dette, ikkje ei gruppe.
Det kan t.d. gjerast med å kopla kamera vårt til ein Linux-pc, spola rett
og skriva "dvgrab <namn>". Og so venta i realtid til klippet er ferdig og
so trykkja crtl+c.

Keisamt, men enkelt arbeid eigentleg. Kan gjerast på sida av noko anna viss
nokon er interesserte. Eg har altso ikkje høve til å gjera ein slik jobb,
so det er klårt :)