[NUUG video] Filming av MakerCon

MakerCon — The Nordic Edition info at makercon.no
Mon Oct 13 20:30:05 CEST 2014

Hei Petter,

Flott at dere filmer begge dager.
Når det gjelder det tekniske kommer jeg til å sette dere i kontakt med de som leverer skjermløsningen så dere får avklart dette.

Jeg setter deg på gjestelista nå Petter.
Fint om du Petter, fyller inn dette skjemaet også (slik Bjørn og Hans-Petter gjør).

https://docs.google.com/forms/d/1Uuc-kESogL7nhwKjH0we0i1RTHg05c2QXb1_Ma-OR5Q/viewform

Best regards,

Jon Haavie
Producer MakerCon — The Nordic Edition