[NUUG video] Forslag til NUUG-foredrag 8. juni om fødiverset

Peter Nicolai Mathias Hansteen peter at bsdly.net
Mon Jun 7 18:28:18 CEST 2021

Jeg tør ikke garantere noe på så kort varsel, men om Adrian og ellers videogruppen kan stille, så skal jeg gjøre det jeg kan for å få ut innkalling.

Det hadde lettet mye om vi fikk tittel, beskrivelse på et par setninger og kort bio på foredragsholder. Da kan det relativt enkelt redigeres inn i malen vi pleier å bruke.

Hva sier dere, er dette gjennomførbart i morgen kveld?

Med vennlig hilsen
Peter N. M. Hansteen

> [...]
>
> Du skulle sjå kva man gjorde ut av det og annonsering og slikt. Eg vil helst ikkje legge meg inn i kva og korleis dykk skal annonsere, eg berre kjem og har ein powerpoint og prater litt og prøver å gjere det engasjerende.
>
> Men då får vi sjå korleis det blir i morgon.
>
> må. den 24. 05. 2021 klokka 20.45 (+0200) skreiv Peter Nicolai Mathias Hansteen:

—
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/