[NUUG video] Video for junimøtet i NUUG? (fwd)

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Tue May 10 19:18:32 CEST 2022

Hei,

Det er ingen som har foreslått å kassere NUUGs videorigg. Riggen
oppbevares idag hos Redpill-Linpro, som har kontorer i
Rebel-bygget. Riggen oppbevares altså i samme bygg, når
NUUG-møtet finner sted på Rebel.

Siden David for tiden er den eneste aktive i videogruppa og den
eneste som kan betjene utstyret, legger dette mye press på David,
og det gjør NUUG sårbare når opptak og strømming avhenger av bare
én bestemt person. Og noen av oss opplever det også som vanskelig
å få svar fra David. Vi ser at David nå for tiden ofte ikke har
anledning til å møte opp på NUUG-møte.

Derfor trenges det også en enklere laptop-løsning som kan
betjenes av flere, slik Martin har beskrevet.

Thomas

>>> David.